.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس شورای شهر ساری در نشست با خبرنگاران :
بودجه 543 میلیاردی شهرداری ساری در سال 95 / تشکیل سازمان سرمایه گذاری در شهرداری
برخی نمی‌توانند پیشرفت ساری را ببینند شهرداری برای اجرای پروژه‌ها و افتتاح در زمان مقرر 24 ساعته کار می‌کند اما برخی مدعی بودند که زمین پادگان زیرخاکی دارد و حفاری انجام دادند و همین کارشکنی‌ها سبب به تاخیر افتادن زمان بهره‌برداری از این پروژه درون‌شهری شد.

شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر ساری از بسته شدن بودجه 543 میلیارد تومانی برای شهر ساری در سال 95 خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علیجان شمشیربند بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری ساری 303 میلیارد تومان بود که با 25 درصد رشد به 365 میلیارد تومان برای سال 95 افزایش یافت، اظهار کرد: بودجه امسال سازمان‌های تابعه شهرداری ساری 132 میلیارد تومان بود که با 33 درصد رشد به رقم 178.5 میلیارد تومان برای سال 95 افزایش یافت.

وی جمع کل بودجه سال‌ جاری شهرداری ساری و سازمان‌های تابعه را 435 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بودجه سال 95 شهرداری ساری به بیش از 543 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه بودجه عمرانی سال‌ جاری شهرداری ساری 213 میلیارد تومان بود که برای سال آینده با 18.4 درصد رشد به 252 میلیارد تومان رسید، بیان کرد: بودجه جاری امسال شهرداری ساری 90 میلیارد تومان بود که با 25 درصد رشد به 113 میلیارد تومان افزایش یافت.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون شهرداری ساری درآمد پایدار نداشت ولی با سیاست‌گذاری شورای چهارم درآمد پایدار برای شهرداری تعیین شد، گفت: اجرای پروژه‌هایی همچون نیروگاه زباله‌سوز، پروژه‌هایی با قابلیت گردشگری، ایجاد سازمان سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی برای فروش اوراق مشارکت از سری فعالیت‌ها برای درآمد پایدار شهرداری محسوب می‌شود.

شمشیربند بیان کرد: بودجه امسال شهرداری ساری در بسیاری موارد تاکنون محقق شد و در مواردی به متمم رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری از تشکیل سازمان سرمایه گذاری برای این شهر در مجموعه شهرداری خبر داد و هدف از تشکیل این سازمان را جذب سرمایه بخش خصوصی برای اجرای طرح های بزرگ شهری برشمرد.

وی با اشاره به اینکه هدفمان در شورای شهر و شهرداری حذف هزینه‌های اضافی و صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری بوده است، ادامه داد: هدف ما با کاهش بودجه جاری افزایش بودجه عمرانی شهرداری ساری بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری بودجه فرهنگی شهرداری ساری را در سال‌ جاری حدود 12 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: برای سال 95 بودجه فرهنگی شهرداری ساری به 18.5 میلیارد تومان افزایش یافت.

این مسئول به میزان پیشرفت پروژه‌های اساسی که از سوی شهرداری ساری در دست اجراست اشاره کرد و افزود: روگذر بلوار کشاورز با حدود 70 درصد، زیرگذر پل گردن با حدود 30 درصد، زیرگذر فرح‌آباد با حدود 60 درصد، پارکینگ طبقاتی با حدود 60 درصد، میدان ابن شهرآشوب دو فاز نخست صددرصد اجرا و فاز سوم آن نیز با بیش از 10 درصد و بوستان ولایت با حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی مواجه است.

شمشیربند با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری در نظر دارند در سال آینده پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل و بهره‌برداری برسانند، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی سال 95 شهرداری ساری در قالب 9 برنامه که شامل توسعه شهری با 40 میلیارد تومان، هدایت آب‌های سطحی با 20 میلیارد تومان اعتبار، بهبود حمل و نقل و ترافیک با 72 میلیارد تومان، ایجاد فضاهای توریستی، ورزشی و فرهنگی با بیش از 39 میلیارد تومان اعتبار، ایجاد تاسیسات حفاظتی با حدود 6 میلیارد تومان، بهبود محیط شهری با 44 میلیارد تومان، ایجاد تاسیسات درآمدزا با 3.3 میلیارد تومان، ایجاد تسهیلات شهری با 14 میلیارد تومان و هزینه‌های پیش‌بینی نشده با 10 میلیارد تومان تعیین شده پیگیری می‌شود.

وی به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در مرکز مازندران اشاره کرد و گفت: مقرر شد برای سال آینده حدود 700 دستگاه تاکسی فرسوده از سطح شهر جمع‌آوری شوند و تعدادی هم اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه پروژه کمربندی سه‌راه جویبار به گارد جنگل شهرداری ساری به تکلیف خود عمل کرد و 14 میلیارد تومان برای بازگشایی این کنارگذر هزینه کرد، خاطرنشان کرد: مقرر شد راه و شهرسازی دو تقاطع غیر هم‌سطح در این کنارگذر احداث کند که تاکنون برای تکمیل این پروژه به وظیفه خود عمل نکرد.

این مسئول با بیان اینکه مقرر شد برخی پروژه‌های در دست اجرای شهرداری ساری تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد اما به‌دلیل برخی کارشکنی‌ها به تعویق افتاد، گفت: برخی نمی‌توانند پیشرفت ساری را ببینند شهرداری برای اجرای پروژه‌ها و افتتاح در زمان مقرر 24 ساعته کار می‌کند اما برخی مدعی بودند که زمین پادگان زیرخاکی دارد و حفاری انجام دادند و همین کارشکنی‌ها سبب به تاخیر افتادن زمان بهره‌برداری از این پروژه درون‌شهری شد.

شمشیربند با اعلام اینکه شهرداری بابت اجرای پروژه به جایی بدهکار نیست، بیان کرد: به تاخیر افتادن برخی پروژه‌ها به‌دلیل اتهام و کارشکنی برخی افراد و دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهرداری با هم هیچ فاصله‌ای ندارد و مانند 14عضو برای شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند، افزود: با نمایندگان مردم ساری که با رای همشهریان خود به مجلس شورای اسلامی راه یافتند تعامل داریم و با اتحاد و هم‌دلی برای پیشرفت ساری تلاش می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه شهرداری ساری هیچ‌ نیروی استخدامی خود را اخراج نکرده است، تصریح کرد: برخی نیروها براساس قرارداد برای مدت زمان خاصی با ارگان و یا نهادی همکاری می‌کنند.

شمشیربند با اشاره به در پیش بودن نوروز 95 از افتتاح ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری ساری خبر داد و گفت: گل‌کاری و رنگ آمیزی دیوارها در سطح شهر ساری آغاز شده است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي 18 اسفند 1394
عبوري غنيمتي است براي مردم كشور چراكه ساري قلب تپنده شهرهاي شمالي كشورهست وساري زيبا نگين شمال كشورهست
بذر پاش 18 اسفند 1394
اقای شمشیر بند چقدر به پیمانکاران بدهکار هستید چقدر از بودجه سال 94 محقق شد واقعا ساری سال گذشته 303 ملیارد تومان هزینه کرده است جمع کل پروژه های ساری چقر بود
نا شناس 18 اسفند 1394
چه خوب بود بيشتر كارشناسي مي كرديد تا با اين افزايشها قيمت آپارتمانها هم نجومي افزايش نيابد
نا شناس 18 اسفند 1394
خیلی هم عالی! بنده بابت همه زحمتهای شهرداری و شورای شهر از شما تشکر میکنم ! در این شهر طوری شده که هر روز شهروندان منتظر رونمایی از پروژهای جدیدند! اما بعنوان یک گله از شرکتهای مجری طرحها باید به این موضوع اشاره شه که بعضا در بعضی پروژها بعلت تسریع در اماده سازی و گاها عدم نظارت درست ، کیفیت نهایی کار انچنان که میباست نیست و حسرتی بر دل میماند که با اینهمه هزینه چرا کیفیت اینچنین است!! اما در کل نمیتوان زحمت خدمتگزاران شهرداری را نادیده گرفت! پیروز باشید و سربلند به امید دستیابی به جایگاه واقعی ساری در سایه مدیریت شهردار محترم ساری
ناشناس 18 اسفند 1394
درود بر زحمت کشان شهر ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.